thanxs for viewing.njoy my writtin'.have a nice day :)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 5 March 2011

pantai irama :)

ai nie,tpkse mnjadi drver kdp ibu terchenta.
on th way,nk pergi ke bachok [a.k.a tmpat keje sy]
pergi ambik abg fizie n abg zoran.

:))

da lame xberdriving to bachok.lm smggu lbh.ngeh3
tugasan mcm biase,
potong sayur,simpan lm peti dengan seelok-eloknya.
huhu.yang menariknya,
saya balik bersendirian :(
but before that kami berlima [abg lock,abg fizie,k.ikah n k.mirah serta saya]
pergi kt hardware dlu to buy mosquito net.
HEHE.
biaselah,nyamuk smakin m'biak.
mcm2 hal kt sane brlaku.

tpi yang paling syok when
five of us were at the beach :P
HUHU.actly,da lame xpegi pantai.
amat2 seronok n excted.
rase tng je...sumpah!
kdg2 tue trfikir jgak saya,kalaulah every single day in my life is full of tranquilness kn best?
tpi,bkanlah brmakna hidup saya dipenuhi masalah.HEHE.
cuma TERfikir je.
ta sempat nk upld gmbr2 coz hp bb rosak.
so,abg lock n k.ikah je y ber'snapping' gmbr.
alhamdulillah.
saya amat gembira sebab dikelilingi dengan penuh kegembiraan org len.
perjalanan balik pun ok je cuma otw tue ad accndt.huh.bukan saya okey?
nseb baek.
insyaAllah,saya akn memandu dgn berhati2.

No comments:

Post a Comment