thanxs for viewing.njoy my writtin'.have a nice day :)
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday 7 March 2011

kawan,sahabat,teman. :)



nie adek saya yang shunx,zati.miss u lots.




time excited dlu :) miow2


ngn chepgu shukri [geog]


bajet kreatif ngn yatie ^,^


they complete me :)



i luft ue,iznie.


K.a.m.i :)))


:P)P)P)

Bismillahirrahmanirrahim..

saya amat2 merindui kawan,sahabat n teman.
ssh nak cari sumeone yang really understand us an?
sbb tue kita slalu memahami org len,insyaAllah org len pun akan turut memahami kita.
let me figure out 'bout all my beloved kawan,sahabat n teman :))

NURUL IZNI
NORHARIATI
NUR SYAHIRAH
NURFARAH AISHAH
NUR FAZLIN
NUR SYAHRIAH
:)


mereka ssh utk diganti n they'll never be replaced deep in my heart.
ssh sng mereka sntiasa di sisi.


WAN0c

kwn yang telah byk bgi semangat esp lam stdy.
fight the results :)

SYAZWAN shafie

kwn a.k.a senior yg telah byk bagi saya nsihat.
walaupun kdg2 ssh nk descrbe,
but
i feel so grateful to know ue :)

IZZUDIN amir

kwn sjak skola rndah.byk bgi nshat mengenai agama.tmekaseh,cik amir.


SITI RUhaikha

kwn yang selalu boleh dilepaskan perasaan.thnxs lots,dude!


iNsaN kesePiaN

kwn yang byk guide through my life.yg byk brkorban masa n waktu.
Hopefully,u'll succeed in ur long life.amin.


mungkin saya ini xsempurna utk u ols jdikan teman tpi,insyaAllah,
u ols xkan pernah dilupakan sepanjang hidup saya.
apabila ada persahabatan,apa yang lebih bermakna ialah kejujuran dan keikhlasan :)

3 comments: